Gratis verzending
30 dagen bedenktijd
Gratis omruilen
Retourneren

Retourneren

TravelZ® streeft naar 100% klantentevredenheid. Als u niet tevreden bent over de ontvangen goederen dan kunt u deze binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Voorwaarde hierbij is wel dat de artikelen niet gebruikt zijn en ze 100% compleet geretourneerd worden in de originele verpakking. Gepersonaliseerde bestellingen kunnen niet worden geretourneerd. Wij vragen om een deel van de retourkosten mee te betalen. € 2,95 wordt bij de terugbetaling van uw totaalbedrag afgetrokken.

Besteld op een ander site?
Dan verzoeken wij u vriendelijk om ook daar uw retour aan te vragen. U kunt bij TravelZ enkel een retour aanvragen indien uw product ook via onze eigen webshop is aangeschaft.

Zo retourneert u uw TravelZ® product:

  1. Mail ons op verkoop@debasisbv.nl met uw bestelnummer en wij zullen u binnen 24uur een retouretiket en verdere instructies toesturen. Retourneren gaat via GLS.
  2. Verpak de goederen voor u ze terugstuurt (stuur enkel niet-gebruikte goederen terug, in originele verpakking, met originele etiketten, accessoires, gebruiksaanwijzing, en garantie). De originele verpakking zorgt ervoor dat schade tijdens het terugsturen vermeden wordt.
  3. U ontvangt per email verdere instructies voor een retour. Druk het retouretiket af en kleef deze op de doos/dozen. Het ontvangen etiket zal alle informatie bevatten om de retour goed te laten verlopen (uw gegevens, ons leveringsadres, de koeriersnaam).
  4. Mocht u vragen hebben na stap 3, aarzel niet ons te contacteren.
  5. Als u aan de bovenstaande eisen hebt voldaan zullen wij het bedrag van de aankoopprijs, na aftrek van de retourkosten € 2,95 binnen 72 uur terugbetalen.
  6. Indien u niet aan alle eisen voor een terugbetaling hebt voldaan zullen wij u via e-mail op de hoogte brengen waarom we de terugbetaling binnen 3 dagen niet hebben goedgekeurd.

Defect Product?

Wij verzoeken u vriendelijk om bij ontvangst altijd uw goederen zorgvuldig te inspecteren. Tekent u de bon vooral niet af als u bij de eerste visuele inspectie direct problemen constateert of sta erop dat het probleem duidelijk op de bon van de transporteur vermeldt wordt. Is uw product defect bij aankomst? Neemt u dan direct contact met ons op. Indien het defect een productie of materiaalfout van TravelZ® omvat of u per abuis verkeerde goederen heeft geleverd gekregen, dan betaalt TravelZ® de verzendkosten voor het retourneren van de goederen en het toesturen van vervangende goederen.