Retourneren & Garanties
TravelZ® streeft naar 100% klantentevredenheid. Als u niet tevreden bent over de ontvangen goederen dan kunt u deze binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Voorwaarde hierbij is wel dat de artikelen niet gebruikt zijn en ze 100% compleet geretourneerd worden in de originele verpakking. Gepersonaliseerde bestellingen kunnen niet worden geretourneerd. Wij vragen om een deel van de retourkosten mee te betalen. € 2,95 wordt bij de terugbetaling van uw totaalbedrag afgetrokken.
Besteld op een ander site?
Dan verzoeken wij u vriendelijk om ook daar uw retour aan te vragen. U kunt bij TravelZ enkel een retour aanvragen indien uw product ook via onze eigen webshop is aangeschaft.
Zo retourneert u uw TravelZ® product:
- Mail ons op verkoop@debasisbv.nl met uw bestelnummer en wij zullen u binnen 24uur een retouretiket en verdere instructies toesturen. Retourneren gaat via GLS.
- Verpak de goederen voor u ze terugstuurt (stuur enkel niet-gebruikte goederen terug, in originele verpakking, met originele etiketten, accessoires, gebruiksaanwijzing, en garantie). De originele verpakking zorgt ervoor dat schade tijdens het terugsturen vermeden wordt.
- U ontvangt per email verdere instructies voor een retour. Druk het retouretiket af en kleef deze op de doos/dozen. Het ontvangen etiket zal alle informatie bevatten om de retour goed te laten verlopen (uw gegevens, ons leveringsadres, de koeriersnaam).
- Mocht u vragen hebben na stap 3, aarzel niet ons te contacteren.
- Als u aan de bovenstaande eisen hebt voldaan zullen wij het bedrag van de aankoopprijs, na aftrek van de retourkosten € 2,95 binnen 72 uur terugbetalen.
- Indien u niet aan alle eisen voor een terugbetaling hebt voldaan zullen wij u via e-mail op de hoogte brengen waarom we de terugbetaling binnen 3 dagen niet hebben goedgekeurd.
Defect Product?
Wij verzoeken u vriendelijk om bij ontvangst altijd uw goederen zorgvuldig te inspecteren. Tekent u de bon vooral niet af als u bij de eerste visuele inspectie direct problemen constateert of sta erop dat het probleem duidelijk op de bon van de transporteur vermeldt wordt. Is uw product defect bij aankomst? Neemt u dan direct contact met ons op. Indien het defect een productie of materiaalfout van TravelZ® omvat of u per abuis verkeerde goederen heeft geleverd gekregen, dan betaalt TravelZ® de verzendkosten voor het retourneren van de goederen en het toesturen van vervangende goederen.
Garanties
Op al onze artikelen geven wij 2 jaar fabrieksgarantie. Voor de productgroep reisbagage kunnen onderdelen als wielen, sloten, trekstangen, ritstrekkers, logo’s, beschermdopjes en handvatten eenvoudig zelf vervangen worden. Onderdelen zijn te bestellen via de pagina “onderdelen”. Transportschade is geen garantie en dient direct gemeld te worden bij de vervoerder, dan wel verzekering. In de productgroepen boodschappentrolleys zijn een groot deel van de onderdelen ook eenvoudig te vervangen, afhankelijk van het type model. Idem voor kampeer- en outdoorartikelen. service@debasisbv.nl om garanties te bespreken.