Gratis verzending
30 dagen bedenktijd
Gratis omruilen
Retourneren

Retourneren

TravelZ® streeft naar 100% klantentevredenheid. Als u niet tevreden bent over de ontvangen goederen dan kunt u deze binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Voorwaarde hierbij is wel dat de artikelen niet gebruikt zijn en ze 100% compleet geretourneerd worden in de originele verpakking. Gepersonaliseerde bestellingen kunnen niet worden geretourneerd.

Besteld op Bol.com of Blokker.nl?
Dan verzoeken wij u vriendelijk om ook daar uw retour aan te vragen. U kunt bij TravelZ enkel een retour aanvragen indien uw product ook via onze eigen webshop is aangeschaft.

Zo retourneert u uw TravelZ® product:

  1. Vul contactformulier op onze website in en wij zullen u binnen twee werkdagen een retournummer en verdere instructies per email toesturen.
  2. Verpak de goederen voor u ze terugstuurt (stuur enkel niet-gebruikte goederen terug, in originele verpakking, met originele etiketten, accessoires, gebruiksaanwijzing, en garantie). De originele verpakking zorgt ervoor dat schade tijdens het terugsturen vermeden wordt.
  3. U ontvangt per email verdere instructies voor een retour. Druk het retouretiket af en kleef deze op de doos/dozen. Het ontvangen etiket zal alle informatie bevatten om de retour goed te laten verlopen (uw gegevens, ons leveringsadres, de koeriersnaam).
  4. Mocht u vragen hebben na stap 3, aarzel niet ons te contacteren.
  5. Als u aan de bovenstaande eisen hebt voldaan zullen wij het bedrag van de aankoopprijs, inclusief standaard verzendkosten, volledig terugbetalen. De terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen nadat u het retourformulier hebt ingevuld, en nadat wij een afhaalbewijs van het pakket hebben ontvangen.
  6. Indien u niet aan alle eisen voor een terugbetaling hebt voldaan zullen wij u via e-mail op de hoogte brengen waarom we de terugbetaling binnen 14 dagen niet hebben goedgekeurd.

Defect Product?

Wij verzoeken u vriendelijk om bij ontvangst altijd uw goederen zorgvuldig te inspecteren. Tekent u de bon vooral niet af als u bij de eerste visuele inspectie direct problemen constateert of sta erop dat het probleem duidelijk op de bon van de transporteur vermeldt wordt. Is uw product defect bij aankomst? Neemt u dan direct contact met ons op. Indien het defect een productie of materiaalfout van TravelZ® omvat of u per abuis verkeerde goederen heeft geleverd gekregen, dan betaalt TravelZ® de verzendkosten voor het retourneren van de goederen en het toesturen van vervangende goederen.